Czasami mamy przeczucie, że zawodowo możemy znacznie więcej, choć nie jest to jeszcze poparte naszym doświadczeniem. Intuicja podpowiada, że jesteśmy gotowi na rozwój, że to dobry czas, by rozwinąć skrzydła. To jest też fragment historii Ewy Piróg w naszym JKB. Zaczynała swoją przygodę z nami 2 lata temu, w prima aprilis, a dziś nie ma z Nią żartów: odpowiada za pracę zespołu i znacznie zwiększył się Jej zakres obowiązków. Jak się z tym czuje? Poprosiliśmy, by podzieliła się z nami swoimi wrażeniami. Zapraszamy do lektury.

Czuję, że się odnajduję. Rozwój Ewy Piróg w JKB Group

Dzień dobry. Od jakiego stanowiska zaczęłaś w JKB i na jakie awansowałaś? Opowiedz nam proszę, jak to się stało i czy wyszło to z Twojej inicjatywy.

Zaczęłam pracę dokładnie 1 kwietnia 2021 roku i startowałam, jako Specjalista ds. obsługi Allegro. 1 lipca 2022 awansowałam na Project Managera w dziale Sprzedaży i Marketingu. Już od kwietnia do czerwca dotknęło mnie kilka zmian, ale oficjalnie od lipca piastuję nowe stanowisko. Wcześniej zajmowałam się stricte aukcjami Allegro i ich szeroko pojętą obsługą, czyli np. wystawianiem aukcji, porządkowaniem, sposobami ich promocji, wyróżniania, wdrażałam też wewnętrzne promocje Allegro. Teraz dostałam dodatkowe zadania, rozszerzone o marketing, z którym wcześniej nie miałam takiej bliskiej styczności. Propozycja zmiany moich obowiązków wyszła podczas współpracy z Łukaszem Jagodzińskim, jednym z założycieli firmy. W zasadzie to On był inicjatorem, ale była to naturalna konsekwencja zdarzeń.

Przeczytaj również →  Nowe rozdanie w JKB i świeża krew na pokładzie

Mocno zmieniła się Twoja codzienność w firmie?

Owszem, moje obowiązki zostały rozszerzone. Mam możliwość rozwoju, bo przejęłam zespół i moim nowym wyzwaniem jest teraz także mikro zarządzanie i współuczestnictwo w rozwoju marketplaców. Jestem zadowolona, bo mam odpowiedzialny zespół, każdy ma swoje pole do zagospodarowania i samodzielność, a ja jestem osobą, która to wszystko „spina” w całość. Dodatkowo jestem zaangażowana w zespoły projektowe. W firmie dużo się zmienia i porządkuje.

Opowiesz nam coś więcej o tych projektach? Możesz nam uchylić rąbka tajemnicy?

Uczestniczę w tej chwili w kilku projektach. W części działam lub działałam, jako prowadząca, a w innych jako członek zespołu. Pracuję między innymi nad projektem dotyczącym raportów, które układamy pod dalszy rozwój i mierzalność wdrażanych w firmie zmian. Musimy zastanowić się np. jakie parametry i wskaźniki przyjmiemy, jakie są nam potrzebne, aby w przyszłości móc je analizować. Mamy też projekt automatyzacji i tu jesteśmy już po spotkaniu z firmą, która ma nam pomóc go zrealizować. Mogę się śmiało pochwalić, że fundamenty tego projektu stawiał nasz dział. Wykonaliśmy kawał naprawdę solidnej pracy, ucząc się samodzielnie, metodą prób i błędów od podstaw. Uczestniczę także w projekcie tworzenia marki Lamo Manufaktur, na której skupiamy się w firmie.

Zobacz także → Relacja wideo z konferencji 4 Design Days z udziałem Ewy

Miałaś już kilka miesięcy, by przetrawić ten awans. Z perspektywy czasu, jak się na tym nowym stanowisku czujesz, jak się odnajdujesz? Czy nie brakuje Ci spokoju, który miałaś wcześniej w dobrze już znanym Ci środowisku?

Zmiana przyszła bardzo płynnie, nie odczułam jakiegoś drastycznego przeskoku. Jeśli chodzi o obowiązki, to okazuje się, że nie brakuje mi „rutyny”, nie lubię się z nią. Dobrze mi z odrobiną adrenaliny i byłam gotowa do opuszczenia bezpiecznego poletka. Lubię moje nowe wyzwania. Czuję, że się odnajduję, choć to proces, który wciąż trwa. Ale nie zamierzam zwalniać tempa.

Brzmi jak odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Serdecznie gratulujemy zatem i trzymamy kciuki za owocne prace nad każdym z projektów.

Ty też szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać? Zobacz kogo szukamy w JKB Group. Może właśnie Ciebie? Sprawdź nasze aktualne oferty pracy >>

Wiesz, co możesz zyskać.
Przekonaliśmy Cię?

Napisz do nas i wyślij swoje CV!