Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Dział Obsługi Klienta
Kogo szukamy?
Osoby, która będzie odpowiedzialna za mailowy i telefoniczny kontakt z klientami sklepu internetowego
Co będzie należeć do Twojego zakresu obowiązków?
- Mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego,
- Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych i trwałych relacji z klientem,
- Kreowanie kultury customer experience,
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
- Koordynacja procesów realizacji zamówień, zwrotów i reklamacji,
- Dokumentowanie historii komunikacji z klientem i budowanie bazy wiedzy,
- Sporządzanie raportów.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i w piśmie,
- Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- Umiejętności i gotowości do rozwiązywania problemów,
- Odporności na stres,
- Znajomości pakietu MS Office,
- Empatii i umiejętności pracy zespołowej,
- Zaangażowania i bardzo dobrej organizacji pracy,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
W zamian oferujemy:
- Pracę w wielojęzycznym zespole,
- Siedmiogodzinny dzień pracy w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Świetną atmosferę pracy,
- Codziennie pyszne bułki na śniadanie, a w czwartki dodatkowo słodkie drożdżówki,
- Prywatną opiekę medyczną LuxMed,
- Preferencyjne warunki dostępu do programu sportowego,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Zniżki pracownicze.

