Mamy szczęście do zdolnych i wartościowych pracowników! Agnieszka odezwała się do nas po zobaczeniu jednej z naszych reklam w mediach społecznościowych. Czy na żywo prezentujemy się równie atrakcyjnie? O naszym wizerunku i pierwszych dniach pracy w JKB Group opowiada Agnieszka Bartyzel, nasza nowa specjalistka ds. rekrutacji.

Dlaczego zdecydowałaś się na JKB i co Cię przekonało do pracy tutaj?

Tak naprawdę trafiłam na JKB Group przez reklamę na Facebooku. Wcześniej też byłam rekruterem, badałam rynek i zielonogórskie firmy, sprawdzałam, jak działają. Właśnie dlatego postanowiłam poznać JKB od A do Z. Weszłam na firmową stronę internetową, odwiedziłam dostępne media społecznościowe i przeczytałam wszystko bardzo dokładnie. Widziałam, że w tym miejscu panuje świetna atmosfera i to przekonało mnie do napisania na LinkedIn do Elli, naszej specjalistki ds. HR. Zaznaczyłam, że rozglądam się za nowymi możliwościami i będzie miło, jeśli nawiążemy kontakt.

Pojawiamy się w sieci regularnie! Zobacz, dlaczego dbamy o wizerunek →

Jakie masz doświadczenie zawodowe? Jak łączy się ono z Twoją pracą w JKB?

Skończyłam licencjat z zarządzania na Uniwersytecie Zielonogórskim, później kontynuowałam naukę zaocznie i uzyskałam tytuł magistra zarządzania ze specjalizacją manager personalny. Już na studiach licencjackich wiedziałam, że zasoby ludzkie to obszar, który szczególnie mnie interesuje, i w którym chciałabym się rozwijać.

Właśnie tym będziesz się zajmować w JKB?

Tak, razem z Elli będę pracować w dziale HR. Chcemy, żeby nasi współpracownicy czuli się w firmie jak najlepiej. Będziemy dbać o pracowników, zapewniać im kolejne możliwości rozwoju oraz pracować nad atmosferą w biurze, na produkcji i w magazynie.

Jesteś nowym pracownikiem w tej firmie – jakie były Twoje spostrzeżenia po pierwszych dniach tutaj?

Przez pierwsze dni byłam trochę zszokowana – przyszłam z małej organizacji do dużo większej firmy. Część pracowników pracuje aktualnie z domu, więc nasze pierwsze spotkanie miało miejsce w sieci za pomocą komunikatora. Część kolegów i koleżanek poznałam oficjalnie podczas onboardingu, resztę mniej oficjalnie na przerwie kawowej.

Po pierwszych tygodniach pracy mogę śmiało powiedzieć, że bardzo dobrze się tu czuję. To przede wszystkim zasługa innych pracowników, którzy na każdym kroku służą mi pomocą. Dużym oparciem jest dla mnie też Elli, która przygotowała dla mnie elastyczny plan wdrożenia do firmy. Mogłam poznawać JKB bez stresu. Jestem bardzo zadowolona z pracy tutaj i mam nadzieję, że to zadowolenie utrzyma się przez lata.

Chcesz poznać firmę z perspektywy osoby pracującej tu od kilku lat? Przeczytaj rozmowę z Dawidem Stoma, dyrektorem ds. IT w JKB Group →

Ruszyłaś już ze swoimi pierwszymi zadaniami?

Przede wszystkim jestem specjalistką ds. rekrutacji, jednej z gałęzi działu HR. Dbam o to, by w poszczególnych zespołach była odpowiednia liczba pracowników, adekwatna do ilości obowiązków. Przejęłam już pierwsze zadania, poszukuję pracowników do określonych działów, badam potrzeby rekrutacyjne. Szukam najlepszych talentów, przeprowadzam z nimi wywiady, a później rekomenduję ich do kierowników działów. Zawsze staram się, by proces rekrutacyjny był bardziej elastyczny – zależnie od stanowiska umawiam się z kandydatami na spotkanie lub zlecam im zadanie rekrutacyjne. Na każdym etapie procesu osoba aplikująca uzyskuje informację zwrotną. Jeżeli podejmujemy decyzję o zatrudnieniu, współpracuję z działem kadr podczas tworzenia umowy o pracę – przekazuję wszystkie niezbędne dane i dokumenty.

Mamy nadzieję, że Agnieszka poczuje się u nas jak w domu! Doceniamy jej pracowitość, pozytywne nastawienie i determinację, z którą podchodzi do realizacji swoich zadań. Masz szansę poznać naszą specjalistkę ds. rekrutacji aplikując na jedno z naszych stanowisk!

Sprawdź najnowsze oferty pracy, a może kolejny wpis będzie o Tobie 😉

Wiesz, co możesz zyskać.
Przekonaliśmy Cię?

Napisz do nas i wyślij swoje CV!