Nasze kwietniowe Śniadanie Mistrzów stało pod znakiem Działu Obsługi Klienta. Tym razem ster wydarzenia przejęła zawiadująca tym działem od lat Pamela Pracka-Majdańska. Poczęstowała nas krótką prelekcją, zawierającą wprowadzenie do zmian, które nas czekają i refleksje po uczestnictwie w warszawskiej konferencji, organizowanej przez Puls Biznesu.

Czym jest Śniadanie Mistrzów w JKB?

Śniadanie Mistrzów to format smaczny, zdrowy i rozwojowy. Cyklicznie, w każdy ostatni czwartek miesiąca spotkania przy dobrym śniadaniu, wzbogaconym o lekkostrawną porcję szkoleniowych ciekawostek. Wprowadziliśmy je z początkiem 2023 roku i sprawdzają się, jako cenna praktyka. To dla nas okazja, by dzielić się ze sobą bieżącymi projektami, sukcesami, wzajemnie się inspirować i posilić w twórczej atmosferze.

Tym razem zapraszamy na migawki z kwietniowego wydarzenia, które odbyło się tradycyjnie się w naszej siedzibie w Czerwieńsku:

Przeczytaj także: Śniadanie Mistrzów i relacja z konferencji 4 Design Days

Wiesz, co możesz zyskać.
Przekonaliśmy Cię?

Napisz do nas i wyślij swoje CV!