Idea

JKB Group
to firma dla ludzi

Zależy nam na stworzeniu miejsca, w którym każdy czuje się doceniony. Dlatego postępujemy w myśl work-life balance, zachowując równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Naszą ideę podzieliliśmy na trzy rodzaje doświadczeń: customer experience, work experience, life experience.

Customer
Experience

Misją JKB Group jest dostarczanie niezwykłego doświadczenia w zakupie zwykłych rzeczy. Prowadzimy klienta przez całą ścieżkę zakupu, spełniając jego oczekiwania i oferując produkty, których potrzebuje i z których jest zadowolony. Ten cel osiągamy dzięki optymalizacji działań wszystkich zespołów. Nieustannie podwyższamy sobie poprzeczkę, udoskonalając nawet te pozornie najmniejsze czynności. Stawiamy na ewolucję, a nie rewolucję.

Work
Experience

Firma umacnia swoją pozycję dzięki ludziom, którzy ją tworzą. Dlatego rozwój pracowników jest dla nas takim samym priorytetem jak poszukiwania sprawdzonych specjalistów. Dajemy możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji. Chcemy, aby każdy członek naszego zespołu mógł powiedzieć, że dobrze jest mieć JKB Group w swoim CV. Każdego dnia podejmujemy kroki, które zbliżają nas do osiągnięcia tego celu.

Life
Experience

Dążymy do bycia firmą, w której ludzie chcą pracować, dlatego szanujemy potrzeby pracownika. Motywujemy do działania, ale nie wymagamy rzeczy niemożliwych. Cenimy doświadczenie oraz zaangażowanie. Zależy nam na zadowolonych i spełnionych pracownikach, którzy mają czas na odpoczynek i realizację swoich pasji. Dążymy do bycia sprawdzonym, rozpoznawalnym, polecanym pracodawcą.

Podoba Ci się?
Dołącz do zespołu!

Zobacz, kogo szukamy