Idea
JKB Group
to firma dla ludzi
Zależy nam na stworzeniu miejsca, w którym każdy czuje się doceniony. Dlatego postępujemy w myśl work-life balance, zachowując równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Naszą ideę podzieliliśmy na trzy rodzaje doświadczeń: customer experience, work experience, life experience.
Customer
Experience
Misją JKB Group jest dostarczanie niezwykłego doświadczenia w zakupie niezbędnych rzeczy. Spełniamy oczekiwania klienta, oferując mu produkty, których potrzebuje i które dostarczają mu radości. Ten cel osiągamy dzięki optymalizacji działań wszystkich zespołów. Nieustannie podwyższamy sobie poprzeczkę, udoskonalając nawet te pozornie najmniejsze czynności. Stawiamy na ewolucję, a nie rewolucję.
Work
Experience
Firma umacnia swoją pozycję dzięki ludziom, którzy ją tworzą. Dlatego rozwój pracowników jest dla nas takim samym priorytetem jak poszukiwania sprawdzonych specjalistów. Dajemy możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji. Chcemy, aby każdy członek naszego zespołu mógł powiedzieć, że dobrze jest mieć JKB Group w swoim CV. Każdego dnia podejmujemy kroki, które zbliżają nas do osiągnięcia tego celu.
Life
Experience
Dążymy do bycia firmą, w której ludzie chcą pracować, dlatego szanujemy potrzeby każdej osoby w naszym zespole. Motywujemy do działania, ale nie wymagamy rzeczy niemożliwych. Cenimy doświadczenie oraz zaangażowanie. Zależy nam na zadowolonych i spełnionych pracownikach, którzy mają czas na odpoczynek i realizację swoich pasji. Chcemy być sprawdzonym, rozpoznawalnym, polecanym pracodawcą.