My
Mamy świetny zespół.
Chcesz dołączyć?
Dbamy o sprawny przepływ informacji, rozmawiamy ze sobą, wspieramy się w realizacji zadań, na bieżąco wyjaśniamy wszelkie nieporozumienia. Szanujemy siebie i swój czas. Poznaj każdy dział z osobna. Może do któregoś dołączysz?
Biuro
Główne centrum dowodzenia. Poranki zaczynamy od śniadania firmowego, przy którym możemy omówić ważne tematy i zadania. Dzień pracy w biurze trwa 7 godzin. W tym czasie dbamy o kontakt z klientem polskim i zagranicznym, aktualizujemy ofertę sklepów i platform sprzedażowych, wykonujemy nowe rysunki techniczne, zdjęcia i inne materiały graficzne. Dbamy o bezpieczeństwo naszych systemów i porządek w dokumentach. Biuro tworzą działy obsługi klienta, marketingu, zakupów, zarządzania produktem, IT i HR. To także siedziba zarządu JKB Group.
obsługa klienta
Mówimy
w 6 językach
Handlowcy codziennie odbierają telefony i odpisują na wiadomości klientów z całej Europy. Mówią po polsku, niemiecku, angielsku, włosku, hiszpańsku, francusku. Obsługują zamówienia z Amazona, Allegro, eBay i naszych sklepów internetowych. Ściśle współpracują z magazynem i marketingiem. Bez nich nie istniałaby sprzedaż.
marketing
Dbamy o treść
i formę
Marketing składa się z działu graficznego i e-commerce. Praca tych dwóch zespołów jest ze sobą mocno związana. Graficy przygotowują rysunki techniczne, zdjęcia produktowe i realizacyjne, wszelkie projekty kreatywne. Odpowiadają za wizualną część zadań marketingu. Specjaliści od e-commerce tworzą opisy i oferty produktów oraz dbają o ich odpowiednią promocję na wszystkich kanałach sprzedażowych. Zajmują się pozycjonowaniem naszych sklepów. Mają częsty kontakt z magazynem, a także wspierają handlowców, tworząc dla nich materiały.
dział IT
U nas
wszystko działa
W dziale IT pracują administratorzy i programiści, a ich działania są nieocenione. Zespół IT dba o serwery, domeny, strony. Optymalizuje procesy sprzedażowe, tworzy pluginy i moduły usprawniające funkcjonowanie naszych sklepów internetowych. Zapewnia prawidłową synchronizację platform i systemów, z których korzystają poszczególne działy. Skutecznie zabezpiecza sieć firmy przed włamaniami i atakami.
dział HR
Twój pierwszy kontakt
z JKB Group
Dział HR zapewnia obsługę kadrowo-płacową wszystkich pracowników w firmie, przeprowadza rekrutację, organizuje szkolenia i imprezy integracyjne, dba o sprawy socjalne, motywację i dobry nastrój w zespołach. Często jest łącznikiem między pracownikami a zarządem. Bywa też mediatorem między poszczególnymi działami. Dzięki pracy specjalistów od HR w firmowych papierach (i relacjach) panuje ład i porządek.
zarządzanie produktem
Produkty nie mają
przed nami tajemnic
Ten zespół zna asortyment każdej marki JKB Group jak własną kieszeń, ale nie zostawia tej wiedzy tylko dla siebie. Współpracuje z magazynem, produkcją, obsługą klienta oraz marketingiem, zbierając wszystkie niezbędne informacje. Na bieżąco wprowadza dane do systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central, z którego korzysta większość działów w firmie.
dział zakupów
Szukamy
najlepszych dostawców
Dział zakupów to jeden z fundamentów firmy, który dba o nasze zaopatrzenie. Pracują w nim profesjonaliści, którzy pielęgnują nasze stosunki partnerskie z dostawcami i podwykonawcami. Są studnią nieskończonego potencjału, a także źródłem naszych innowacji i pomysłów związanych z produktami. Nie tylko posiadają specjalistyczną wiedzę na temat materiałów, które muszą kupić, ale przede wszystkim znają się na ludziach!
Produkcja
To miejsce, w którym liczy się przemyślana strategia, taktyka i logistyka. Wdrażamy zasady lean manufacturingu i kaizen. Czasami testujemy inne metody zarządzania, czerpiąc z nich optymalne dla nas rozwiązania. Pod hasłem „produkcja” kryje się magazyn, fabryka sztucznych choinek oraz linia produkcyjna płyt prysznicowych. Tak układamy tygodniowy harmonogram zadań, że w piątki kończymy o 13, a w każdym dziale obowiązuje praca jednozmianowa.
magazyn
W tym miejscu
nie da się zgubić
Jedno z najważniejszych miejsc w firmie, w którym znajduje się cały asortyment wszystkich marek JKB Group. Hala jest ogromna, ale została tak podzielona, że nie da się w niej zgubić – przemyślany układ sekcji usprawnia pracę i realizację zamówień. Codziennie magazyn opuszcza kilka tysięcy różnych produktów, które trafiają do Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii. Kierownik magazynu koncertowo zajmuje się organizacją pracy, podziałem zadań i współpracą z biurem.
produkcja choinek
Święta trwają
cały rok
W tym dziale praca wre. Produkcja sztucznych choinek marki FairyTrees trwa od stycznia aż do Gwiazdki. W ciągu roku powstaje kilkadziesiąt tysięcy świątecznych drzewek, które od dawna są grudniowymi bestsellerami na Amazonie. Niemcy pokochali nasze ośnieżone świerki i jodły. Pierwsze tiry z zamówieniami wyjeżdżają już w sierpniu. Choinkownia współpracuje z marketingiem i działem zarządzania produktem, dostarczając kluczowych informacji o każdym modelu.